Menu
Winkelwagen

Administratief commercieel bediende orders

Onbepaalde duur
Alle vacatures

ACB, gevestigd op een geweldige locatie langs E313 in Westerlo in de volgens-ons-niet-zo-stille Kempen, is een ondernemend en snelgroeiend bedrijf. We zijn invoerder van een aantal topmerken van warmtepompen, airconditioning en ventilatiesystemen. Onze klanten, met wie we een sterke relatie hebben, zijn installateurs en groothandelaars in België.

Door onze enorme groei en de bijhorende professionalisering zijn we op zoek naar een administratief en commercieel talent op onze orderdienst. Het stabiele team zal je met de juiste ondersteuning en begeleiding onze populaire dienstverlening aanleren op vlak van klantenservice en administratieve verwerking.

Kom langs, leer het geëngageerde team kennen en laat je onderdompelen in de innovatieve wereld van Heat, Ventilation And Airconditioning (HVAC). Kortweg, de toekomst is groen, ecologisch en duurzaam. En wij bouwen hier graag aan mee! Bouw jij mee?

ADMINISTRATIEF COMMERCIEEL BEDIENDE ORDERS

Jouw kerntaken

  • Je verwerkt de inkomende bestellingen, volgt backorders op en biedt een vlotte service aan onze klanten. De bestellingen komen binnen via telefoon, mail, onze website en ons salesteam.

  • Je biedt onze klanten oplossingen, denkt met hen mee en helpt bij de correctheid en volledigheid van hun order.

  • Je plant, in samenspraak met de collega’s van het magazijn, de uitleveringen op een efficiënte manier.

  • Je adviseert onze klanten en behandelt hun vragen per e-mail en telefoon.

  • In deze belangrijke job sta je in nauw contact met bijna alle diensten van ACB (boekhouding, aankoop, technische dienst en verkoop).

  • Je bent nauw betrokken bij onze producten en diensten. Ofwel, je hebt een onuitputtelijke honger naar het bijleren van de nieuwste innovaties.

 

Profiel & persoonlijkheid

Voor onze administratieve vacature met veel klantencontact vind jij raakvlakken met volgende kwaliteiten:

  • Je hebt een eerste werkervaring als administratief bediende, inside sales, customer service of orderverwerker.

  • Ervaring binnen een technische of bouwtechnische werkomgeving is een troef. Bovenal primeert goesting om de job, de klanten en de producten te leren!

  • Je spreekt vloeiend Nederlands. Frans is een enorm pluspunt. Kortom, een telefoongesprek houden gaat je goed af.

  • Jouw positieve energie straal je uit naar je collega’s en voelen onze klanten door de telefoon.

  • Je communiceert ongedwongen en vriendelijk. Ook bij uitdagende bestellingen blijf je professioneel en denk je in oplossingen.

  • Je kent de troeven van onze dienstverlening en producten, en weet slim in te spelen op de vragen van onze klanten.

  • Je kan vlot multitasken en toch makkelijk het overzicht bewaren.

  • Na een goede opleiding, weet je wat nodig is om je taken zelfstandig en goed uit te voeren.

 
Wat wij bieden

Je mag je voor deze vacature als ADMINISTRATIEF-COMMERCIEEL BEDIENDE ORDERS voor ons bedrijf in Westerlo verwachten aan een mooi en compleet pakket. Naast een competitieve verloning en beloning op basis van jouw inzet en prestaties, mag jij rekenen op:

  • Een ongedwongen no-nonsense sfeer in een familiaal bedrijf waar je veel vrijheid en vertrouwen krijgt.

  • Een jong en collegiaal team dat bruist van ondernemingszin en je met een grote glimlach zal ontvangen.

  • Een snelgroeiende organisatie gelegen in een filevrije werkomgeving.

  • Een goede begeleiding in combinatie met een degelijke opleiding rond onze producten en diensten.

  • Een modern kantoorgebouw met alle faciliteiten. Alleen de afwasmachine laadt zichzelf niet uit.

  • Een contract van onbepaalde duur.

  • Extra vakantiedagen die je vrij en in samenspraak met het team mag kiezen. Bovendien, mag jij je vakantie in uren opnemen.

  • Doorgroeimogelijkheden en de mogelijkheid tot jobrotatie.

  • Ecocheques van 250 euro per jaar.

  • Brutojaarpremie van 307,94 euro.

  • Maaltijdcheques.

  • Een verhoogde brutopremie op het einde van het jaar. Teamwork mag beloond worden!

  • De mogelijkheid om een fiets te leasen. Na het fietsen kan je heerlijk douchen.

  • Vanzelfsprekend, kilometervergoeding en een eindejaarspremie.

  • Er is de mogelijkheid om 4/5e te werken.

  • Eén keer per maand houden we met ons hele team een leerrijk en gezellig ACB-café. Dit wordt aangevuld met onvergetelijke feestjes, een zomerse poolparty, memorabele teambuildings en een eindejaarsgeschenk.

  • Een veelvoud aan interne en externe opleidingen zodat jij als persoon kan groeien.

  • Interne en externe opleidingen zodat jij als persoon kan groeien.

  • Ergonomische tafels en stoelen. We houden rekening met het welzijn van onze medewerkers. Zo is o.a. je bureautafel is hoogte verstelbaar.

  • Hier stopt het nog niet: er liggen nog verschillende steengoede plannen voor onze medewerkers op tafel. Nieuwsgierig geworden? We lichten je graag onze visie toe.

Jouw kandidatuur zal altijd discreet worden behandeld. Heb je extra vragen over deze vacature of wil je vrijblijvend een keer langskomen voor een gezellige babbel en de coole sfeer bij ACB te ontdekken?
Aarzel niet om ons te contacteren op 0471/58.00.41 of 
gitte@acbairco.be. Een cv is handig om je verhaal te kennen, maar stiekem hebben we meer interesse in de persoon die je nu bent en wilt worden.

 

Niet helemaal wat je zoekt?

Neem een kijkje op onze jobpagina en ontdek onze andere aanbiedingen!